Ben je op zoek naar een effectieve manier om een doelgroepenvervoer aanbesteding te winnen? Het inschrijven op een aanbesteding voor een doelgroepenvervoer opdracht kan complex zijn, maar met de juiste strategie, advies en ondersteuning vergroot je jouw kansen aanzienlijk.
Aanbesteding doelgroepenvervoer/ Wmo

Doelgroepenvervoer aanbesteding winnen - Hoe doe je dat?
Veel bedrijven streven ernaar om een doelgroepenvervoer aanbesteding te winnen, net als jij. Om op te vallen tussen de concurrentie is een doordachte strategie en maatwerkadvies van cruciaal belang tijdens het aanbestedingstraject.
Acceller helpt organisaties bij het succesvol inschrijven op doelgroepenvervoer aanbestedingen. Dankzij onze specialistische kennis en strategisch advies vergroten we samen jouw kansen op gunning. Wij bieden ondersteuning bij onder andere de volgende aspecten:
Winstrategie | De juiste strategie voor jouw aanbesteding | Winstrategie |
Tendermanagement | Het juist en tijdig inschrijven op een aanbesteding | Tendermanagement |
Meerwaardeplannen | Van goed plan naar onweerstaanbare offerte | EMVI-meerwaardeplannen |
Aanbestedingsadvies | Alle expertise die jouw winkans vergroot | Aanbestedingsadvies |
TenderSupport | Alert op commerciële kansen | Tendersupport |
Training | Benodigde kennis voor jouw team | Aanbestedingstraining |
Zij helpen je graag verder
Tenders winnen samen met Acceller
Heb je een aanbesteding op het oog? En wil je maximaal scoren met jouw EMVI-plan? Samen achterhalen we jouw meerwaarde, formuleren deze glashelder en stellen een onweerstaanbare offerte op.
Te weinig aanbestedingen gewonnen? Een onderscheidende propositie vergroot jouw kansen op de overheidsmarkt. Wij vertalen jouw specifieke meerwaarde naar effectieve strategieën.
Ben je klaar om te groeien? Wil je kansen verzilveren, continu doorontwikkelen en duurzaam succesvol zijn? Acceller helpt jouw organisatie te verbeteren. Dan sta je nog beter gesteld voor de volgende aanbesteding.
Waarom deelnemen aan een doelgroepvervoer aanbesteding?
Meer opdrachten binnenhalen in het doelgroepenvervoer?
Het winnen van een aanbesteding in doelgroepenvervoer betekent een stabiele en zekere inkomstenstroom voor langere tijd. Toch kan het inschrijven op een aanbesteding een tijdrovend en kostbaar proces zijn, waardoor veel vervoersbedrijven twijfelen. Maar niet inschrijven betekent gegarandeerd dat je een waardevolle opdracht misloopt.
Enkele voorbeelden van potentiële opdrachtgevers in het doelgroepenvervoer zijn:
- Gemeenten en overheidsinstanties
- Zorginstellingen en ziekenhuizen
- Scholen en onderwijsinstellingen
- Luchthavens en internationale vervoersknooppunten
- Veiligheidsdiensten, zoals politie en defensie
Veiligheid en klantbeleving staan centraal bij doelgroepenvervoer
Een aanzienlijke groep mensen in Nederland is door een fysieke of mentale beperking minder goed in staat om zich zelfstandig buitenshuis te reizen in situaties waarin, en over afstanden waarover, de meeste andere mensen dat wel kunnen. Een deel van deze groep, 600.000 tot 700.000 mensen, gebruikt daarom minimaal eens per jaar speciale vervoersdiensten. Deze vervoersdiensten noemen we het doelgroepenvervoer. Voor deze kwetsbare groep reizigers is veiligheid en klantbeleving erg belangrijk.
Gemeenten en provincies, zelfstandige bestuursorganen (ZBO) en maatschappelijke organisaties kopen nu eenmaal het doelgroepenvervoer (wmo vervoer en taxivervoer) in via een onderhandse of openbare aanbesteding. Wekelijks worden er nieuwe (Europese) aanbestedingen in uw branche gepubliceerd op TenderNed, Negometrix en andere platformen. Blijft u alert op interessante opdrachten? Onze TenderSupport specialist kijkt met u mee.
De strijd tussen taxibedrijven en vervoersorganisaties om een aanbesteding in deze branche te winnen is groot. Voordat u het inschrijftraject start, is het zaak uw kansen en risico’s goed in beeld te hebben. Wij kunnen u erbij helpen door uw winstrategie helder te krijgen.
Neem contact op





Sinds 2012 behalen deze klanten stabiele omzetgroei via tenders.
Ben jij de volgende?

Het winnen van een doelgroepenvervoer aanbesteding vereist niet alleen ervaring en vakmanschap, maar ook een doordachte en strategische aanpak. Bij Acceller begrijpen we de complexiteit van aanbestedingen en begeleiden we je door het hele proces – van analyse en inschrijving tot gunning en evaluatie. Dankzij onze jarenlange ervaring en bewezen succesformules zorgen we ervoor dat jouw organisatie zich onderscheidt van de concurrentie. Wil je de volgende aanbesteding niet alleen inschrijven, maar ook winnen? Neem vandaag nog contact met ons op!
Neem contact opDoelgroepenvervoer aanbesteding - Veelgestelde vragen
-
Wat is een aanbesteding in doelgroepenvervoer?
Een aanbesteding in doelgroepenvervoer is een officiële procedure waarbij overheidsinstanties of andere opdrachtgevers een vervoersopdracht openstellen voor inschrijvingen. Vervoersbedrijven kunnen zich inschrijven en de opdracht wordt gegund aan de meest geschikte partij op basis van vooraf bepaalde criteria.
-
Hoe kan mijn bedrijf meedoen aan een aanbesteding voor doelgroepenvervoer?
Om mee te doen aan een aanbesteding, moet je op de hoogte zijn van openstaande aanbestedingen (bijvoorbeeld via TenderNed of Negometrix). Vervolgens dien je een inschrijving in, waarin je voldoet aan de gestelde eisen en je onderscheidend vermogen laat zien.
-
Wat zijn de voordelen van het winnen van een aanbesteding in doelgroepenvervoer?
Het winnen van een aanbesteding betekent een stabiele en langdurige inkomstenbron en mogelijke uitbreiding van je bedrijf.
-
Hoe wordt bepaald welk bedrijf de aanbesteding wint?
De gunning vindt plaats op basis van vooraf vastgestelde criteria, zoals prijs, kwaliteit van de dienstverlening, duurzaamheid en innovatie. De economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt vaak als leidraad gebruikt.
-
Kan ik ondersteuning krijgen bij het opstellen van mijn inschrijving?
Ja, er zijn gespecialiseerde adviseurs, zoals het team van Acceller, die je kunnen helpen bij het winnen van aanbestedingen.